Onze visie & missie

Onze missie:

De Jan Kuipersschool is een open en warme christelijke school die kinderen het plezier van samen zijn, spelen, leren en leven wil laten ervaren. Wij bieden kinderen optimale kansen om kennis, vaardigheden, talenten en de eigen persoonlijkheid te ontwikkelen en nodigen hen uit om het eigen belang in verbinding te brengen met dat van anderen. Ieder kind leert bij ons om goed voor zichzelf, de ander en de wereld te zijn.

Onze visie:

• Wij willen kinderen laten ervaren dat zij en hun kwaliteiten en talenten er mogen zijn en waardevol zijn. Dit biedt hen de basis waarop ze zelfvertrouwen en vertrouwen in de ander ontwikkelen.
  • Wij willen ieder kind optimale kansen bieden om zich te ontwikkelen en te groeien als mens.
  • Wij willen kinderen laten ervaren dat het leuk is om talenten te ontwikkelen en samen met anderen te spelen, te leren en te werken.
  • Wij willen de blik van kinderen openen voor de ander en de wereld om hen heen.
  • Het is van groot belang dat ouders willen bijdragen aan ons verhaal.