MR & GMR

De medezeggenschapsraad (MR) is een wettelijk ingestelde raad. Hierin kunnen ouders en leerkrachten meedenken over het beleid van de school. De MR heeft vaak een adviserende, maar zeker ook wel eens een beslissende rol in beleidszaken.

Meedoen in de MR is meehelpen de schoolorganisatie te verbeteren.

De MR van de Jan Kuipersschool bestaat op dit moment uit:

oudergeleding: Miranda Visser en Wilco de Vries

personeelsgeleding: Anneclair Veenstra en Marieke Westen

De MR is bereikbaar via onderstaand e-mailadres:

mr-jankuipers@quadraten.nl

De leden van de Gemeenschappelijke medezeggenschapsraad (GMR) hebben samen invloed op beslissingen over uiteenlopende thema's die binnen de stichting spelen. Over belangrijke onderwijskundige, personele, organisatorische en financiële aangelegenheden kunnen personeelsleden van Quadraten en ouders van de scholen meedenken, meepraten en meebeslissen. De GMR heeft oog voor zowel de kinderen, ouders als medewerkers. De GMR bestaat uit een vertegenwoordiging van personeel en ouders.

Meer informatie over de GMR vindt u op de website van Stichting Quadraten.